Už jsi slyšela o budování zpětných odkazů neboli linkbuildingu? Pokud máte svůj eshop nebo web, bude tento článek přímo pro vás, protože zpětné odkazy stále hrají významnou roli ve světě SEO (optimalizace pro vyhledávače).
Co to jsou zpětné odkazy?
Zpětné odkazy jsou odkazy, které vedou na váš web/e-shop z jiných webů. Tyto odkazy můžete získávat různými způsoby. Jednou z možností jsou například reference. Váha jednotlivých odkazů může být pro vyhledávač odlišná.
Jsou zpětné odkazy důležité?
V určitém slova smyslu ano. Hrají hlavní roli pro algoritmus vyhledávačů. Pokud je vaším cílem přivést na web/e-shop zákazníky, určitě byste jim měli věnovat pozornost.
Třeba Google si o zpětném odkazu vedoucím na váš web myslí, že na svých stránkách poskytujete užitečný obsah.
Relevantnost zpětných odkazů a jak je získat?
Od roku 2012 algoritmus vyhledávačů zvažuje relevantnost vašich zpětných odkazů. Proto je velmi důležité, aby vaše zpětné odkazy byly hlavně z relevantních zdrojů. To znamená, že by měly být hlavně z webů, které se dotýkají vašeho tématu (např.: PDF, tvoření pro děti, vzdělávání dětí, inspirace pro děti atp.)
Několik zpětných odkazů můžete získat také díky zapsání do našeho katalogu. Další odkaz na autorky z katalogu pak bude publikován na webu Kuncicka.cz.
Získání odkazů je možné více způsoby:
- Organicky – pokud je váš obsah kvalitní, jistě na něj budou odkazovat další autoři
- Díky článkům publikovaných na jiných webech
- Propagací na sociálních sítích
- Registrací do relevantních katalogů